Toegangscontrole, Uitgifte, Sensoren & Beveiliging
Wij bieden verschillende mogelijkheden voor het beheren en beveiligen van je stalling, opslagruimte (self storage) en bedrijfsruimtes. Door het integreren van toegangscontrole, uitgiftepunten en overige sensoren in de cloudomgeving van onze software is het mogelijk om meerdere locaties te beheren zonder aanwezig te hoeven zijn. Alle informatie is real-time beschikbaar in jouw eigen dashboard op pc, tablet of smartphone. Toegang automatiseren is al mogelijk vanaf slechts € 29 per maand! Ook in combinatie met online boeken!
Ja, ik wil een gratis demonstratie Vraag stellenInnovatieve toegangs-oplossingen
Perfecte combinatie van hardware en softwareAlle opties van toegangscontrole, uitgifte en beveiliging zijn naadloos te integreren in onze software. De bediening, configuratie en alle statistieken zijn eenvoudig bereikbaar via de online software, waarin je ook de registratie, contracten en facturen van je huurders regelt.
In het beheer geef je de openingstijden en overige gewenste beveiligingen per object (zoals een roldeur) op. De activiteiten volgen, aanpassingen doen of niet betalende huurders (automatisch) blokkeren kun je hierna vanaf elke plek ter wereld. Onze software staat verder bekend om de uitgebreide statistieken, zoals kun je elke toegangspoging van de klant inzien (en hoe, bijvoorbeeld met de App of Keypad), maar ook de uitgebreide mogelijkheden, zoals het geven van 24-uurs toegang alleen aan specifieke klanten.
De toegangscontrole van 1Stalling
Automatiseer je bestaande toegang voor slechts € 29 p/mCloud Connect van 1Stalling maakt het eenvoudig om bestaande toegang te automatiseren. Geen onhandige, trage on-site oplossingen, maar een compacte module welke je kunt aansluiten op elke (rol)deur, hek of elektrische poort. De volledige controle is ingebouwd in de software, zodat je veilig, effectief en eenvoudig kunt beheren.
Op één Cloud Connect module kan je standaard 4 toegangsmogelijkheden aansluiten (uit te breiden tot 32+) . Via je eigen dashboard bekijk je vervolgens alle toegangspogingen, maar stel je ook eenvoudig de openingstijden, limieten en andere specifieke wensen in. Wij leveren zelf geen deuren en slagbomen, maar wel de module om bestaande toegang te automatiseren. Wil je zeker weten of onze module het past op je (toekomstige) toegang? Neem contact met ons op!
- Schaalbaar naar meerdere locaties
- Eenvoudig voorkeuren instellen
- Beheer op afstand mogelijk
- Perfect i.c.m. online boeken
- Werk met zones voor extra beveiliging
- Blokkeren bij openstaande facturen
-
Aan te sluiten op de volgende objecten:
-
Vaak gebruikt bij Opslag- en Self Storage locaties
-
Vaak gebruikt bij hoofdingang of ophalen voertuigen.
-
Extra beveiliging van de hoofdingang
-
Vaak gebruikt bij loopdeuren naar de locatie
-
Vaak gebruikt bij tussendoor naar bijvoorbeeld kantoorruimtes
Unieke klantervaring
Maak de gebruiksvriendelijkste huur-ervaring mogelijkWanneer je huurders in de beheersoftware staan (kan je zelf toevoegen of via een online reserveren) ontvangen zij automatisch een account en een bericht om je App te downloaden. In de App vinden ze alle informatie, facturen en jullie contract in terug.
Integreer je ook jouw hek, roldeur of poort in onze cloud-omgeving? Dan geef je de huurders een fantastische manier van toegangscontrole en beveiliging van de gehuurde ruimte via dezelfde App. Maar het is ook mogelijk om een additionele key-pad te gebruiken of juist verder te automatiseren door ook de sleuteluitgifte via de App te regeln. We vertellen je er verder op deze pagina graag meer over!
💡 Waarom zou je de toegangscontrole via een App willen regelen?
Je hebt een perfecte monitoring van de bezoekers en daarbij kunnen eventuele bijzonderheden direct getoond worden. Zo kan een niet betaald factuur direct via iDEAL opgelost worden, voordat de toegang weer vrijgegeven wordt. Maar ook meldingen van openstaande taken (zoals contract tekenen) zijn uiteraard mogelijk.
Uitbreidingen: Automatiseren van sleuteluitgifte en overige producten Hardlopers!
Naast onze module voor toegangscontrole bieden wij de volgende opties aan:-
Een premium kast om de in- en uitgifte van sleutels op afstand te kunnen regelen. Maakt verhuren op afstand mogelijk en perfect voor het innemen van camper- en autosleutels.
Meer informatie -
Automatiseer je sleuteluitgifte en/of een welkomstpakket. Perfect voor opslaglocaties die tegen lage kosten het process van online boeken tot huren willen automatiseren.
Meer informatie -
Na het automatiseren van de toegang via onze module is het zeer eenvoudig om een extra keypad aan te sluiten op de bestaande toegang, ook in combinatie met RFID tags.
Meer informatie -
Ben je van plan je opslag- of bedrijfsruimtes te voorzien van elektronische sloten? Wij leveren ook mogelijkheden om deze vanuit de software te configureren en aan te sturen.
Meer informatie -
Op zoek naar extra beveiliging of bijverkopen aan de klant? Wij bieden mogelijkheden om extra sensoren te integreren, zodat je de ruimtes kan monitoren op o.a. beweging.
Meer informatie -
RFID-kaarten zijn toe te voegen als optie bij de keypad. Je kunt het ook tegelijk gebruiken, zoals consumenten via de App en bedrijven een card. Leverbaar in eigen huisstijl.
Meer informatie -
Een camera is binnenkort toe te voegen aan de toegangscontrole, zodat je alle recente openingen gemakkelijk en direct vanuit de software kunt terugkijken.
Meer informatie
Uitgelicht: Keypads (met RFID!)
Perfect voor een groot aantal openingenNa het automatiseren van de toegang via de Cloud Connect module + App is het zeer eenvoudig om een extra keypad aan te sluiten op de bestaande toegang. We leveren hiervoor diverse varianten, ook in combinatie met RFID tags.
In de software geef je klanten gemakkelijk een eigen persoonlijke code (of laat de software dit automatisch genereren), zodat je altijd kan monitoren wie er bij de locatie is en bij bijzonderheden ook de code kan blokkeren. Je kunt ook werken met tijdelijke dagcodes voor als er bijvoorbeeld een verbouwing plaatsvindt en deze medewerkers tijdelijk gemakkelijk binnen wilt laten.
🤖 Volledig onbemand?
Self Storage Software UnmannedWij zijn klaar voor de toekomst, ben jij dat ook? Met onze software en hardware combinatie kun je volledig geautomatiseerd verhuren, zonder op locatie aanwezig te hoeven te zijn.
Online reserveermodule voor (nieuwe) klanten
Direct betalen en automatisch incasso activeren
Integratie met toegangscontrole Real-time bezetting van de locatie App voor klanten om alles online te regelen Verkoop extra producten / services
We doen dit voornamelijk voor Self Storage locaties, garageparken, maar ook stallingen
Inspiratie opdoenVeelgestelde vragen over onze hardware en toegangscontrole
Hoe start ik met de hardware van 1Stalling?
Verschillende manieren van toegangscontrole en beveiliging zijn naadloos te integreren in de 1Stalling Software. We komen graag bij je langs om kennis te maken en een vrijblijvende demonstratie van alle mogelijkheden. Gezamenlijk zullen we bespreken welke opties het beste aansluiten bij je locatie om je vervolgens een passend aanbod te kunnen doen a.d.v. onze vaste prijzen.
Is het mogelijk om bestaande hekken en (rol)deuren automatiseren?
Wat doe je als de gebruikers van je software vragen naar de mogelijkheden om de bestaande toegang te automatiseren? Je gaat eerst op zoek naar de huidige mogelijkheden. Maar als je niks kunt vinden en schrikt van de hoge prijzen ga je zelf aan de slag. Het resultaat is Cloud Connect. Het is vanaf nu mogelijk om bestaande hekken, roldeuren en toegangspoorten te veranderen in een innovatieve toegangscontrole met een gemakkelijke bediening via onze cloud software. Elke deur die je normaal met een afstandbediening, gsm-module of knop kan bedienen is te automatiseren met onze Cloud Connect module voor slechts € 29 per maand!
Wat zijn de voordelen van 1Stalling hardware op mijn locatie?
1Stalling Software is een compleet systeem voor het automatiseren van alle terugkerende taken bij je locatie, zoals de facturatie en administratie, maar ook het klantcontact. Hier is later de de integratie met diverse toegangssystemen en sensoren aan toegevoegd. Doordat alle klantgegevens beschikbaar zijn in een centrale omgeving is het hierdoor zelfs mogelijk om de toegang en overige rechten te controleren op klantniveau. Verder geeft het dashboard een overzichtelijke weergave van alle gebeurtenissen van alle huurders. De software draait in de cloud en is dus altijd en overal bereikbaar vanaf je pc, tablet of smartphone.
Zijn jullie producten geschikt voor een onbeheerde locatie?
Wij bieden een combinatie van hardware en software waarmee je in 1x klaar bent voor wanneer je (in de toekomst) je locatie volledig onbeheerd wilt maken. Toegangscontrole werkt perfect samen met online boeken, de App voor huurders, het online betalen en contracten afsluiten.
Kan ik jullie hardware aansluiten op mijn bestaande systemen voor toegangscontrole?
Waarschijnlijk wel! Neem contact met ons op en dan controleren we het vrijblijvend. Heb je bepaalde ideeën over een ideale situatie of draai je graag 2 systemen naast elkaar? We denken graag met je mee.
Welke hardware leveren jullie niet?
Op dit moment leveren we geen camera- en alarmsystemen. Uiteraard kunnen we wel overleggen met je leverancier voor de juiste samenwerking en connecties.
Professionaliseer je locatie
Onze hardware en software is een complete oplossing voor een lage prijs, zonder ingewikkelde gebruiksaanwijzing, maar met uitstekende service die het verhuren leuker maakt.
Op zoek naar meer informatie of graag een demonstratie live op je locatie? Neem contact met ons op. Wij vertellen je graag meer over alle mogelijkheden.