Vastgoed Software

De online software voor de verhuur van vastgoed en bedrijfsruimtes

In plaats van meerdere losse programma’s is onze software een gebruiksvriendelijk programma om alle terugkerende taken van verhuurde (bedrijfs)ruimtes tijdbesparend te regelen. Inclusief dashboard, automatische facturatie, online betalingen, uitgebreide statistieken, online contracten tekenen en beveiligde cloudopslag voor alle documenten. Daarbij kan je zonder extra kosten met meerdere gebruikers tegelijk werken. Benieuwd naar alle mogelijkheden?

Ja, ik wil een gratis demonstratie

Welke functionaliteiten passen bij jou als verhuurder?

Start eenvoudig om te ontdekken of onze Vastgoed Software bij je locatie en wensen past. Pakket A is perfect voor het aantrekken van nieuwe huurders. Extra functionaliteiten die je helpen met het automatiseren van o.a. de facturatie en administratie? Dan is Pakket B of C de ideale keuze.

Pakket A
5,00 per maand
  • Locatiepagina
  • Klantenbestand bijhouden
  • Klantenvragen & verzoeken
  • Interactieve plattegrond
  • Gebruiksvriendelijk dashboard
  • Uitgebreide statistieken
  • Online contracten afsluiten
  • Facturatie automatiseren
  • Indexeren van (huur)prijzen
  • Online betalingen + Incasso's
Meer informatie
Pakket B
0,29 per huurder per maand
  • Locatiepagina
  • Klantenbestand bijhouden
  • Klantenvragen & verzoeken
  • Interactieve plattegrond
  • Gebruiksvriendelijk dashboard
  • Uitgebreide statistieken
  • Online contracten afsluiten
  • Facturatie automatiseren
  • Indexeren van (huur)prijzen
  • Online betalingen + Incasso's
Meer informatie
Populair!
Pakket C
0,49 per huurder per maand
  • Locatiepagina
  • Klantenbestand bijhouden
  • Klantenvragen & verzoeken
  • Interactieve plattegrond
  • Gebruiksvriendelijk dashboard
  • Uitgebreide statistieken
  • Online contracten afsluiten
  • Facturatie automatiseren
  • Indexeren van (huur)prijzen
  • Online betalingen + Incasso's
Meer informatie
Bekijk alle functionaliteiten

Management dashboard

Perfect voor verhuurders van bedrijfsruimtes

Wanneer je de software erbij pakt vinden wij het belangrijk dat je direct de huidige status van je locatie inzichtelijk hebt. Hiervoor tonen wij op het beginscherm o.a. de openstaande betalingen, contracten, bezetting, verzoeken, omzet en overige bijzonderheden middels notificaties.

Afhankelijk van je locatie vind je hier ook de recente toegangspogingen, nieuwe leads, klantberichten en overige belangrijke punten terug. Alles om zo gemakkelijk mogelijk met de dag te beginnen.

Vastgoed Software Facturatie Systeem
Vastgoed Bedrijfsruimtes Software Online Ondertekenen

Efficiënte communicatie

Voor de verhuurder gericht op de toekomst

De huurders van je locatie ontvangen een eigen klantomgeving, zodat jij de communicatie kan automatiseren en optimaliseren. Hierin is het mogelijk om online contracten te tekenen, de incasso te starten en alle documenten/facturen te downloaden. Dit scheelt jou een hoop vragen en inscanwerk!

Met de functionaliteiten van 1Stalling is het zelfs mogelijk om niet op je locatie aanwezig te hoeven zijn en volledig te digitaliseren, maar dat is volledig aan jou. Wij bieden de mogelijkheden, jij bepaalt hoe je deze gebruikt.

Betalingen automatiseren

Mis nooit meer een betaling met online incasso's

Door het koppelen van de plek en huurder kan je gemakkelijk de facturatie en betalingen automatiseren. Het menu 'facturen' geeft je een overzichtelijke weergave van de aankomende betalingen, de verstuurde facturen en een extra waarschuwing wanneer deze nog niet (op tijd) betaald zijn.

Via het menu 'beheer' stel je ook de eventuele borg, servicekosten of voorschotten toe aan de facturatie. Verder kun je hier ook gemakkelijk de opmaak, logo's en kleuren op je facturen instellen.

Vastgoed Software Verhuur Online Ondertekenen
Vastgoed Software Verhuur Integraties

Geweldige integraties

Maak het jezelf vooral niet te moeilijk

Als verhuurder ben je ondernemer, boekhouder en werknemer in 1. Voordat je het weet ben je veel tijd kwijt aan randzaken. Wij bieden de mogelijkheden om dit te voorkomen. Koppel je boekhouding, de online betalingen en toegangscontrole aan onze software. Enkele opties van onze software zijn:

De toegang blokkeren bij niet-betaalde facturen
Omzet automatisch in je boekhouding
Agendakopppeling voor afspraken
Digitaal incasso’s automatiseren

Whitelabel Verhuur Software

Nieuw! Blauw, Rood, Groen of toch Paars?

Wij zijn er 100% zeker van dat dit dé alles-in-1 oplossing is voor de professionele verhuurder. Je huurders kunnen alles zelf regelen in de online omgeving van je opslagconcept, volledig in de huisstijl van je verhuurconcept.

De mogelijkheden zijn ongelimiteerd. E-mails, contracten, facturen en een integratie met je eigen website. De software biedt alle nodige mogelijkheden om je concept succesvol uit te breiden en zelfs meerdere vestigingen in je eentje te beheren.

Meer lezen over Whitelabel Software
Vastgoed Software Whitelabel

Aanvullende mogelijkheden voor de verhuurder van vastgoed

Extra's om verder te professionaliseren

Eigen website

Slechts € 39,- p/m

Een eigen website. Geoptimaliseerd voor het aantrekken van nieuwe huurders en online aanvragen. Je hebt altijd inzicht in je performance.

Meer informatie

Toegangscontrole

Vanaf € 29,- p/m

Integreer je bestaande hekken en deuren in het systeem van 1Stalling. Geef je huurders automatisch toegang binnen de afgesproken openingstijden.

Meer informatie

Camerabeelden

Vanaf € 29 p/m

Integreer een beveiligingscamera in de software van 1Stalling en bekijk alle toegangspogingen gemakkelijk in je eigen dashboard.

Meer informatie

Veelgestelde vragen over Vastgoed Software voor bedrijfsruimtes

Kan ik de Vastgoed Software gratis proberen?

Ja, via deze link start je gemakkelijk je eigen account. Via je account is het mogelijk om een betaald pakket 2 maanden van onze Vastgoed Software kosteloos te proberen, zonder opzegtermijn. Twijfel je of onze Vastgoed Software bij je locatie en wensen past? We komen graag op locatie langs voor een vrijblijvende demonstratie van alle mogelijkheden en om tegelijkertijd je vragen te beantwoorden.

Wat kost Vastgoed Software?

Onze Vastgoed Software wordt aangeboden in verschillende 3 mogelijkheden. Met Pakket A kun je een advertentiepagina aanmaken om nieuwe huurders te bereiken, maar ook een online klantenbestand kan bijhouden in de cloud. Pakket B en C bevatten extra functionaliteiten die je helpen met het beheer, de facturatie, klantcontact en administratie.

Pakket A kost € 5 per maand, ongeacht het aantal huurders
Pakket B kost € 0,39 per huurder per maand
Pakket C kost € 0,49 per huurder per maand

Rekenvoorbeeld: Wanneer je 80 huurders hebt staan en je wilt gebruik maken van Pakket B kost dit slechts 80 * €0,39 = € 31,20 per maand.
Minimaal tarief: Voor Pakket B/C zijn de minimale kosten € 25 per maand. Hiervoor ontvang je van ons de beste service!

Waar worden mijn (klant)gegevens opgeslagen?

Onze Vastgoed Software draait volledig in de cloud, hierdoor heb je altijd de meest recente versie op elk gewenst apparaat. Nooit meer een verouderd systeem door continue updates! Alle ingevoerde (klant)gegevens worden beveiligd opgeslagen in een datacenter van het Nederlandse TransIP B.V. met een uptimegarantie van meer dan 99,99%. Dit datacenter bezit een ISO270001, ISO 9001 en NEN7510 certificering. Eventuele bijlagen die geüpload worden naar het 1Stalling platform worden versleuteld bewaard in het Google Data Center in Eemshaven. Verder worden er automatisch back-ups gemaakt, hebben wij een 2FA-inlogmethodes, uitgebreide logbooks en een terugkerende controle of onze beveiligingsmaatregelen nog up-to-date zijn.

Wat zijn de voordelen van Vastgoed Software?

Met de juiste Vastgoed Software is het mogelijk om veel terugkerende werkzaamheden te automatiseren. Door het eenmalig instellen van de wensen en eigenschappen van je locatie kan je na het toevoegen van de huurder gemakkelijk automatisch een contract genereren (+ online tekenen!), de facturatie opstarten en het klantcontact via een centrale portal laten verlopen. En dat is slechts het begin! Met de nodige integraties komt de omzet direct in je boekhouding, heeft de klant gelijk zijn toegangscontrole geregeld en kunnen eventuele documenten altijd gemakkelijk zelf online gedownload worden.

Vastgoed Software integraties

Samen met onderstaande partijen bieden wij je nog meer service en gemak.
  • Mollie

    Slimme ontwikkelingen om je huurders makkelijk, goedkoop en flexibel te laten betalen.

  • KVK Handelregister

    Haal automatisch bedrijfsinformatie op om een huurder direct toe te voegen.

  • Postcode API

    Gemakkelijk klantinformatie toevoegen in je klantenbestand via de kopelling met Postcode API.

  • Google Agenda

    Alle afspraken kunnen eventueel direct in je persoonlijke agenda komen te staan.

  • Exact

    Klanten en facturen direct in je boekhouding en op de juiste grootboekrekening.

  • Twinfield

    Klanten en facturen direct in je boekhouding en op de juiste grootboekrekening.

  • iDEAL

    Het bekenste betaalmiddel in Nederland om online betalingen van klanten te kunnen ontvangen.

  • MailChimp

    Je klanten kun je gemakkelijk exporteren om nieuwsbrieven en acties te versturen.

  • Snelstart(In ontwikkeling)

    Klanten en facturen direct in je boekhouding en op de juiste grootboekrekening.

  • Binnenkort

    Meer integraties voor de administratie en toegangscontrole volgen binnenkort.

Starten met effectief verhuren

Onze software is een complete oplossing voor een kleine prijs. Zonder ingewikkelde handleiding, maar met de juiste service die het verhuren leuker maakt. We staan altijd voor je klaar met tips, templates en ondersteuning om het beste rendement mogelijk te behalen.

Door jou te zien als partner denken wij samen de beste software te kunnen ontwikkelen. De huidige functionaliteiten om de verhuur van vastgoed te automatiseren zijn ontwikkeld samen met 40+ verhuurders.

Start je account
Vragen?
Stuur een WhatsApp