Vastgoed Software
In plaats van meerdere losse programma’s is onze software een gebruiksvriendelijk pakket om alle terugkerende taken bij (bedrijfs)ruimtes tijdbesparend te regelen. Inclusief dashboard, automatische facturatie, online reserveermodule, online betalingen, uitgebreide statistieken, sleutelbeheer, contracten tekenen en beveiligde cloudopslag voor alle documenten. Daarbij kan je zonder extra kosten met meerdere gebruikers tegelijk werken. Benieuwd naar alle mogelijkheden?
Ja, ik wil een gratis demonstratie Download brochureWelke functionaliteiten passen bij jou als verhuurder?
Probeer 2 maanden gratis! Geen opzegtermijnStart eenvoudig om te ontdekken of onze Vastgoed Software bij je locatie en wensen past. Pakket A is perfect voor het aantrekken van nieuwe huurders. Extra functionaliteiten die je helpen met het automatiseren van o.a. de facturatie en administratie? Dan is Pakket B of C de ideale keuze.

Nieuw in Pakket D!
Klaar voor de toekomstEen eigen App, helemaal in de huisstijl van je merk. Vol met functionaliteiten zoals online betalingen, contracten ondertekenen, reserveren, berichten, toegangscontrole en vrienden uitnodigen om ook te huren. Deze toevoeging kost je slechts € 0,30 per huurder extra t.o.v. van het complete Pakket C.
Bekijk onze App📈 Management dashboard
Perfect voor verhuurders van bedrijfsruimtesWanneer je de software erbij pakt vinden wij het belangrijk dat je direct de huidige status van je locatie inzichtelijk hebt. Hiervoor tonen wij op het beginscherm o.a. de openstaande betalingen, contracten, bezetting, verzoeken, omzet en overige bijzonderheden middels notificaties.
Afhankelijk van je locatie vind je hier ook de recente toegangspogingen, nieuwe leads, klantberichten en overige belangrijke punten terug. Alles om zo gemakkelijk mogelijk met de dag te beginnen.


💬 Efficiënte communicatie
Voor de verhuurder gericht op de toekomstDe huurders van je locatie ontvangen een eigen klantomgeving, zodat jij de communicatie kan automatiseren en optimaliseren. Hierin is het mogelijk om online contracten te tekenen, de incasso te starten en alle documenten/facturen te downloaden. Dit scheelt jou een hoop vragen en inscanwerk!
Met de functionaliteiten van 1Stalling is het zelfs mogelijk om niet op je locatie aanwezig te hoeven zijn en volledig te digitaliseren, maar dat is volledig aan jou. Wij bieden de mogelijkheden, jij bepaalt hoe je deze gebruikt.
💳 Betalingen automatiseren
Mis nooit meer een betaling met online incasso'sDoor het koppelen van de plek en huurder kan je gemakkelijk de facturatie en betalingen automatiseren. Het menu 'facturen' geeft je een overzichtelijke weergave van de aankomende betalingen, de verstuurde facturen en een extra waarschuwing wanneer deze nog niet (op tijd) betaald zijn.
Via het menu 'beheer' stel je ook de eventuele borg, servicekosten of voorschotten toe aan de facturatie. Verder kun je hier ook gemakkelijk de opmaak, logo's en kleuren op je facturen instellen.


⚙️ Geweldige integraties
Maak het jezelf vooral niet te moeilijkAls verhuurder ben je ondernemer, boekhouder en werknemer in 1. Voordat je het weet ben je veel tijd kwijt aan randzaken. Wij bieden de mogelijkheden om dit te voorkomen. Koppel je boekhouding, de online betalingen en toegangscontrole aan onze software. Enkele opties van onze software zijn:
De toegang blokkeren bij niet-betaalde facturen
Omzet automatisch in je boekhouding
Agendakopppeling voor afspraken
Digitaal incasso’s automatiseren
Whitelabel & Online reserveren
Nieuw! Blauw, Rood, Groen of toch Paars?Wij zijn er 100% zeker van dat dit dé alles-in-1 oplossing is voor de professionele verhuurder. Je huurders kunnen alles zelf regelen in de online omgeving van je opslagconcept, volledig in de huisstijl van je verhuurconcept.
De mogelijkheden zijn ongelimiteerd. E-mails, contracten, facturen en een integratie met je eigen website. De software biedt alle nodige mogelijkheden om je concept succesvol uit te breiden en zelfs meerdere vestigingen in je eentje te beheren.

Aanvullende mogelijkheden voor de verhuurder van vastgoed
Extra's om verder te professionaliserenEigen website
Slechts € 39,- p/mEen eigen website. Geoptimaliseerd voor het aantrekken van nieuwe huurders en online aanvragen. Je hebt altijd inzicht in je performance.
Meer informatieToegangscontrole
Vanaf € 29,- p/mIntegreer je bestaande hekken en deuren in het systeem van 1Stalling. Geef je huurders automatisch toegang binnen de afgesproken openingstijden.
Meer informatieCamerabeelden
Vanaf € 29 p/mIntegreer een beveiligingscamera in de software van 1Stalling en bekijk alle toegangspogingen gemakkelijk in je eigen dashboard.
Meer informatieVeelgestelde vragen over Vastgoed Software voor bedrijfsruimtes
Kan ik de Vastgoed Software gratis proberen?
Ja, via deze link start je gemakkelijk je eigen account. Via je account is het mogelijk om een betaald pakket 2 maanden van onze Vastgoed Software kosteloos te proberen, zonder opzegtermijn. Twijfel je of onze Vastgoed Software bij je locatie en wensen past? We komen graag op locatie langs voor een vrijblijvende demonstratie van alle mogelijkheden en om tegelijkertijd je vragen te beantwoorden.
Wat kost Vastgoed Software?
Onze Vastgoedsoftware wordt aangeboden in verschillende 3 mogelijkheden. Met Pakket A kun je een advertentiepagina aanmaken om nieuwe huurders te bereiken, maar ook een online klantenbestand kan bijhouden in de cloud. Pakket C en D bevatten extra functionaliteiten die je helpen met het beheer, de facturatie en administratie. Pakket B is niet beschikbaar voor vastgoedbeheer.
Pakket A kost € 5 per maand, ongeacht het aantal huurders
Pakket C kost € 0,54 per huurder per maand
Pakket Ds kost € 0,89 per huurder per maand
Rekenvoorbeeld: Wanneer je 80 huurders hebt en je wilt gebruik maken van Pakket C kost dit slechts 120 * €0,54 = € 43,20 per maand.
Korting: Boven de 150 huurders neemt het bedrag per huurder per maand af.
Waar worden mijn (klant)gegevens opgeslagen?
Onze Vastgoed Software draait volledig in de cloud, hierdoor heb je altijd de meest recente versie op elk gewenst apparaat. Nooit meer een verouderd systeem door continue updates! Alle ingevoerde (klant)gegevens worden beveiligd opgeslagen in een datacenter van het Nederlandse TransIP B.V. met een uptimegarantie van meer dan 99,99%. Dit datacenter bezit een ISO270001, ISO 9001 en NEN7510 certificering. Eventuele bijlagen die geüpload worden naar het 1Stalling platform worden versleuteld bewaard in het Google Data Center in Eemshaven. Verder worden er automatisch back-ups gemaakt, hebben wij een 2FA-inlogmethodes, uitgebreide logbooks en een terugkerende controle of onze beveiligingsmaatregelen nog up-to-date zijn.
Wat zijn de voordelen van Vastgoed Software?
Met de juiste Vastgoed Software is het mogelijk om veel terugkerende werkzaamheden te automatiseren. Door het eenmalig instellen van de wensen en eigenschappen van je locatie kan je na het toevoegen van de huurder gemakkelijk automatisch een contract genereren (+ online tekenen!), de facturatie opstarten en het klantcontact via een centrale portal laten verlopen. En dat is slechts het begin! Met de nodige integraties komt de omzet direct in je boekhouding, heeft de klant gelijk zijn toegangscontrole geregeld en kunnen eventuele documenten altijd gemakkelijk zelf online gedownload worden.
Vastgoed Software integraties
Samen met onderstaande partijen bieden wij je nog meer service en gemak.-
Slimme ontwikkelingen om je huurders makkelijk, goedkoop en flexibel te laten betalen.
-
Haal automatisch bedrijfsinformatie op om een huurder direct toe te voegen.
-
Gemakkelijk klantinformatie toevoegen in je klantenbestand via de kopelling met Postcode API.
-
Alle afspraken kunnen eventueel direct in je persoonlijke agenda komen te staan.
-
Klanten en facturen direct in je boekhouding en op de juiste grootboekrekening.
-
Klanten en facturen direct in je boekhouding en op de juiste grootboekrekening.
-
Met een klik een SMS versturen bij bijvoorbeeld een te laat betaald factuur.
-
Het bekenste betaalmiddel in Nederland om online betalingen van klanten te kunnen ontvangen.
-
Je klanten kun je gemakkelijk exporteren om nieuwsbrieven en acties te versturen.
-
Klanten en facturen direct in je boekhouding en op de juiste grootboekrekening.
-
Meer integraties voor de administratie en toegangscontrole volgen binnenkort.
Starten met effectief verhuren
Onze software is een complete oplossing voor een kleine prijs. Zonder ingewikkelde handleiding, maar met de juiste service die het verhuren leuker maakt. We staan altijd voor je klaar met tips, templates en ondersteuning om het beste rendement mogelijk te behalen.
Door jou te zien als partner denken wij samen de beste software te kunnen ontwikkelen. De huidige functionaliteiten om de verhuur van vastgoed te automatiseren zijn ontwikkeld samen met 40+ verhuurders.


Vastgoed App
Nieuw! Voor de professionele locatiePakket D bevat een eigen iOS & Android App om je huurders een unieke beleving te bieden. Inclusief volledig integratie met de software in je eigen merkkleuren, logo's en meer!
- Toegangscontrole
- Facturen
- Contracten
- Berichten
- Reserveringen
- Klantgegevens
- Opzeggingen
- Betalingen
- Aut. incasso's
- Afspraken
- Beveiliging
- Feedback