banner

Vastgoed Software

In plaats van meerdere losse programma’s is onze software één gebruiksvriendelijk pakket om alle terugkerende taken bij (bedrijfs)ruimtes tijdbesparend te regelen. Inclusief dashboard, automatische facturatie, online reserveermodule, online betalingen, uitgebreide statistieken, sleutelbeheer, online contracten tekenen en beveiligde cloudopslag voor alle documenten. Daarbij kan je zonder extra kosten met meerdere gebruikers tegelijk werken. Benieuwd naar alle mogelijkheden en het gemak?

Ja, ik wil een gratis demonstratie Download brochure

Gemiddeld beoordeeld met een 9,1 door verhuurders!

📈 Management dashboard

Perfect voor verhuurders van bedrijfsruimtes

Wanneer je de software erbij pakt vinden wij het belangrijk dat je direct de huidige status van je locatie(s) inzichtelijk hebt. Hiervoor tonen wij op het beginscherm o.a. de openstaande betalingen, contracten, bezetting, verzoeken, omzet en overige bijzonderheden middels een dashboard en extra notificaties.

Gepersonaliseerd voor je locaties
Afhankelijk van je locatie vind je hier ook de recente toegangspogingen, leads, klantvragen en overige belangrijke punten terug. Alles om goed met de dag te kunnen beginnen.

Vastgoed Bedrijfsruimtes Software Online Ondertekenen
Vastgoed Bedrijfsruimtes Software Online Ondertekenen

💬 Efficiënte communicatie

Voor de verhuurder gericht op de toekomst

De huurders van je locatie ontvangen een eigen klantomgeving, zodat jij de communicatie kan automatiseren en optimaliseren. Hierin is het mogelijk om online contracten te tekenen, de incasso te starten en alle documenten/facturen te downloaden. Dit scheelt jou een hoop vragen en werk!

Met de functionaliteiten van 1Stalling is het zelfs mogelijk om niet op je locatie aanwezig te hoeven zijn en volledig te digitaliseren, maar dat is volledig aan jou. Wij bieden de mogelijkheden, jij bepaalt hoe je deze gebruikt.

💳 Betalingen automatiseren

Mis nooit meer een betaling met online incasso's

Door het koppelen van de plek en huurder kan je gemakkelijk de facturatie en betalingen automatiseren. Het menu 'facturen' geeft je een overzichtelijke weergave van de aankomende betalingen, de verstuurde facturen en een extra waarschuwing wanneer deze nog niet (op tijd) betaald zijn.

Via het menu 'beheer' stel je ook de eventuele borg, servicekosten of voorschotten toe aan de facturatie. Verder kun je hier ook gemakkelijk de opmaak, logo's en kleuren op je facturen instellen.


Bespaar 90% tijd t.o.v. incasso-batches via de bank
Vastgoed Software Verhuur Online Ondertekenen
Vastgoed Software Verhuur Integraties

⚙️ Geweldige integraties

Maak het jezelf vooral niet te moeilijk

Als verhuurder ben je ondernemer, boekhouder en werknemer in 1. Voordat je het weet ben je veel tijd kwijt aan randzaken. Wij bieden de mogelijkheden om dit te voorkomen. Koppel je boekhouding, de online betalingen en toegangscontrole aan onze software. Enkele opties van onze software zijn:

De toegang blokkeren bij niet-betaalde facturen
Omzet in je boekhouding op de juiste grootboek
Agendakopppeling voor afspraken
Digitaal incasso’s automatiseren

Welke functionaliteiten passen bij jou als verhuurder van vastgoed?

Registreer een account om onze software 3 maanden gratis te proberen.

Pakket A is perfect voor het aantrekken van nieuwe huurders. Pakket C & D zijn gericht op het automatiseren van de verhuurde ruimtes.
Met onderstaande slider bekijk je de prijs van de software voor als je actieve huurders hebt.

Pakket A
0 per maand
  • Locatiepagina
  • Klantenbestand bijhouden
  • Klantenvragen & verzoeken
  • Interactieve plattegrond
  • Gebruiksvriendelijk dashboard
  • Uitgebreide statistieken
  • Online contracten afsluiten
  • Facturatie automatiseren
  • Indexeren van (huur)prijzen
  • Online betalingen + Incasso's
  • Extra koppelingen (bijv. toegang)
  • iOS / Android App in eigen huisstijl
Pakket proberen Ik heb een vraag over dit pakket
Populair!
Pakket C
  • Locatiepagina
  • Klantenbestand bijhouden
  • Klantenvragen & verzoeken
  • Interactieve plattegrond
  • Gebruiksvriendelijk dashboard
  • Uitgebreide statistieken
  • Online contracten afsluiten
  • Facturatie automatiseren
  • Indexeren van (huur)prijzen
  • Online betalingen + Incasso's
  • Extra koppelingen (bijv. toegang)
  • iOS / Android App in eigen huisstijl
Pakket proberen Ik heb een vraag over dit pakket
Incl. App!
Pakket D
  • Locatiepagina
  • Klantenbestand bijhouden
  • Klantenvragen & verzoeken
  • Interactieve plattegrond
  • Gebruiksvriendelijk dashboard
  • Uitgebreide statistieken
  • Online contracten afsluiten
  • Facturatie automatiseren
  • Indexeren van (huur)prijzen
  • Online betalingen + Incasso's
  • Extra koppelingen (bijv. toegang)
  • iOS / Android App in eigen huisstijl
Pakket proberen Ik heb een vraag over dit pakket
Self Storage Software Integraties

Nieuw in Pakket D!

Klaar voor de toekomst

Een eigen App, helemaal in de huisstijl van je merk. Vol met functionaliteiten zoals online betalingen, contracten ondertekenen, reserveren, berichten, toegangscontrole en vrienden uitnodigen om ook te huren. Deze toevoeging kost je slechts € 0,30 per huurder extra t.o.v. van het complete Pakket C.

Bekijk onze App
Bekijk alle functionaliteiten
* Er is geen opzegtermijn en ook geen minimale contractduur.

Whitelabel & Online reserveren

Nieuw! Blauw, Rood, Groen of toch Paars?

Wij zijn er 100% zeker van dat dit dé alles-in-1 oplossing is voor de professionele verhuurder. Je huurders kunnen alles regelen in de online omgeving van je opslagconcept, volledig in de huisstijl waarmee ze al bekend zijn en ook op je eigen domein.

De mogelijkheden zijn ongelimiteerd. E-mails, contracten, facturen en een integratie met je eigen website. De software biedt alle nodige mogelijkheden om je concept succesvol uit te breiden en zelfs meerdere vestigingen in je eentje te beheren.

Bekijk een voorbeeld Meer lezen
Vastgoed Software Whitelabel

Aanvullende mogelijkheden voor de verhuurder van vastgoed

Extra's om verder te professionaliseren

Eigen website

Slechts € 39,- p/m

Een eigen website. Geoptimaliseerd voor het aantrekken van nieuwe huurders en online aanvragen. Je hebt altijd inzicht in je performance.

Meer informatie

Toegangscontrole

Vanaf € 29,- p/m

Integreer je bestaande hekken en deuren in het systeem van 1Stalling. Geef je huurders automatisch toegang binnen de afgesproken openingstijden.

Meer informatie

Camerabeelden

Vanaf € 29 p/m

Integreer een beveiligingscamera in de software van 1Stalling en bekijk alle toegangspogingen gemakkelijk in je eigen dashboard.

Meer informatie

Veelgestelde vragen over Vastgoed Software voor bedrijfsruimtes

Kan ik de Vastgoed Software gratis proberen?

Ja, via deze link start je gemakkelijk je eigen account. Via je account is het mogelijk om een betaald pakket 2 3maanden van onze Vastgoed Software kosteloos te proberen, zonder opzegtermijn. Twijfel je of onze Vastgoed Software bij je locatie en wensen past? We komen graag op locatie langs voor een vrijblijvende demonstratie van alle mogelijkheden en om tegelijkertijd je vragen te beantwoorden.

Wat kost Vastgoed Software?

Onze Vastgoedsoftware wordt aangeboden in verschillende 3 mogelijkheden. Met Pakket A kun je een advertentiepagina aanmaken om nieuwe huurders te bereiken, maar ook een online klantenbestand kan bijhouden in de cloud. Pakket C en D bevatten extra functionaliteiten die je helpen met het beheer, de facturatie en administratie. Pakket B is niet beschikbaar voor vastgoedbeheer.

Pakket A kost € 0 per maand, ongeacht het aantal huurders
Pakket C kost ± € 0,54 per huurder per maand, afhankelijk van het aantal huurders
Pakket D kost ± € 0,89 per huurder per maand, afhankelijk van het aantal huurders

Korting: Hoe meer huurders, hoe minder je per huurder per maand betaald.

Waar worden mijn (klant)gegevens opgeslagen?

Onze Vastgoed Software draait volledig in de cloud, hierdoor heb je altijd de meest recente versie op elk gewenst apparaat. Nooit meer een verouderd systeem door continue updates! Alle ingevoerde (klant)gegevens worden beveiligd opgeslagen in een datacenter van het Nederlandse TransIP B.V. met een uptimegarantie van meer dan 99,99%. Dit datacenter bezit een ISO270001, ISO 9001 en NEN7510 certificering. Eventuele bijlagen die geüpload worden naar het 1Stalling platform worden versleuteld bewaard in het Google Data Center in Eemshaven. Verder worden er automatisch back-ups gemaakt, hebben wij een 2FA-inlogmethodes, uitgebreide logbooks en een terugkerende controle of onze beveiligingsmaatregelen nog up-to-date zijn.

Wat zijn de voordelen van Vastgoed Software?

Met de juiste Vastgoed Software is het mogelijk om veel terugkerende werkzaamheden te automatiseren. Door het eenmalig instellen van de wensen en eigenschappen van je locatie kan je na het toevoegen van de huurder gemakkelijk automatisch een contract genereren (+ online tekenen!), de facturatie opstarten en het klantcontact via een centrale portal laten verlopen. En dat is slechts het begin! Met de nodige integraties komt de omzet direct in je boekhouding, heeft de klant gelijk zijn toegangscontrole geregeld en kunnen eventuele documenten altijd gemakkelijk zelf online gedownload worden.

Vastgoed Software integraties

Samen met onderstaande partijen bieden wij je nog meer service en gemak.
  • Mollie

    Slimme ontwikkelingen om je huurders makkelijk, goedkoop en flexibel te laten betalen.

  • KVK Handelregister

    Haal automatisch bedrijfsinformatie op om een huurder direct toe te voegen.

  • Postcode API

    Gemakkelijk klantinformatie toevoegen in je klantenbestand via de kopelling met Postcode API.

  • Google Agenda

    Alle afspraken kunnen eventueel direct in je persoonlijke agenda komen te staan.

  • Exact

    Klanten en facturen direct in je boekhouding en op de juiste grootboekrekening.

  • Twinfield

    Klanten en facturen direct in je boekhouding en op de juiste grootboekrekening.

  • MessageBird 1Stalling
    MessageBird

    Met een klik een SMS versturen bij bijvoorbeeld een te laat betaald factuur.

  • iDEAL

    Het bekenste betaalmiddel in Nederland om online betalingen van klanten te kunnen ontvangen.

  • MailChimp

    Je klanten kun je gemakkelijk exporteren om nieuwsbrieven en acties te versturen.

  • Snelstart

    Klanten en facturen direct in je boekhouding en op de juiste grootboekrekening.

  • RFID

    Koppelen met je (eigen) tags, kaarten of sleutels voor verder automatiseren.

  • Binnenkort

    Meer integraties voor de administratie en toegangscontrole volgen binnenkort.

Self Storage Software Integraties

🤖 Volledig onbemand?

Self Storage Software Unmanned

Wij zijn klaar voor de toekomst, ben jij dat ook? Met onze software kun je (in de toekomst) volledig geautomatiseerd verhuren, zonder op locatie aanwezig te hoeven te zijn.


Online reserveermodule voor (nieuwe) klanten
Direct betalen en automatisch incasso activeren
Integratie met toegangscontrole

Real-time bezetting van de locatie

App voor klanten om alles online te regelen

Starten met effectief verhuren

Onze software is een complete oplossing voor een lage prijs, zonder ingewikkelde gebruiksaanwijzing. We staan altijd voor je klaar met tips, templates en voorbeelden om het beste rendement te behalen en het verhuren leuker te maken.

Overstappen naar onze software?
Het is altijd even wennen als je overstapt naar andere software. Wij bieden altijd service en support zonder extra kosten. Uiteraard kijken we hierbij samen naar de mogelijkheden om zo soepel mogelijk te kunnen wisselen.

Stuur ons een bericht Download brochure
software voor vastgoed